Linnea Lucia Engström

2012-02-29
23:26:17

träsmak i baken
Den här dagen har varit hur lång som helst! Gabbe var ledig med mig, och vi åkte upp på krullis vid 12, då började niorna spela. Jag satt med underbara Annici, kul att träffa henne utanför innebandyn! Sen träffade jag Ida och en massa andra också, och satt med Hannes, Hugo och co ett tag. Vi såg i stort sett alla matcherna, så hade ingen känsel i benen och lilla rumpan efteråt! Plus att jag inte kunde vara med och träna ikväll pga mina blodvärden och allt skit, ska kolla upp de på måndag förhoppningsvis, så fick sitta och kolla på då med. Det gjorde det inte bättre, helt stel i kroppen. Men krullis är väl typ en tradition så de är värt de!

Och jag säger grattis till mina fina vänner Alva och Isabelle som gick vidare! :D
puss på er

PUSS




Kommentarer:
#1: ALVA

Taaack! :D Hihihi <3

2012-03-01 @ 18:10:09
#2: ISABELLE

puss på dig! :*

2012-03-04 @ 16:27:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: