Linnea Lucia Engström

2012-02-13
17:08:09

you saved my life once
Hej. De första som hände när vi kom till skolan idag var att vi fick reda på att en annan i ettan dött under helgen. Alla runt mig dör, eller råkar ut för nåt. Jag förstår inte varför? Jag verkar ha nån jävla förbannelse på mig. Annars har det varit en helt okej dag, fick reda på att vi ska få en ny mattelärare. Jag ställde mig upp på stolen och skrek av glädje! Eller inte. Men nästan. Jag och Ina firade lite iaf!

Jag och Chanti kom hem samtidigt så pratade med honom, och hade halvt snöbollskrig. Vi väntade på hans kusin som skulle komma, så visade de sig efter typ 45 minuter att han såklart redan var hemma hos chanti och hade varit det hela tiden, så hade inte behövt göra honom sällskap egentligen. Blev ju kall och blöt i onödan! Kul haha. Men det var väl spännande, hade inget bättre för mig. Jaaa. Ska på träning om nån timme, så behöver väl äta snart.

PUSS


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: