Linnea Lucia Engström

2012-01-23
19:33:25

17 år
Nån dag sen jag skrev nu men jag har haft fullt upp! Hade kalas för släkten på lördag dag och tjejmiddag på kvällen, helt perfekt dag. Älskar mina tjejor så grymt mycket! Fick jättefina smycken av dom. Sara sov kvar så på söndagen när jag fyllde år låg jag vaken och lyssnade när pappa och dom gjorde frukost till mig och Sara som sov som en stock vaknade när dom började sjunga utanför dörren, då öppnar hon ögonen helt nyvaken och börjar sjunga med hon också med jättefin morgonröst och helt borta. Haha fan vad jag låg och skrattade! Så hon fick också frukost på sängen hon.

På eftermiddagen åkte vi till Bromma och såg hockey med Emma och Paulina. Det blev straffar och allt! När matchen var slut åkte dom hem och jag åkte med sudret till båten. Som ni kanske vet var det storm så man kunde inte stå rakt på båten. Det gungade så jävla mycket, inte långt ifrån att jag tappade min matbricka haha. Kom hem runt 1, ganska slut. Men hade en jättebra födelsedag med dom bästa! E och P ni betyder allt för mig!

Idag var jag bara i skolan och gjorde ett matteprov sen kom fredrik och hämtade mig. Jag är fortfarande lite halvdålig sen helgen så därför blir det ingen bandy för mig ikväll. Känns som att jag har feber just nu, men blir nog skola imorgon iaf.

Har märkt vilka underbara människor jag har runt mig. Tack alla ni som sa grattis!

PUSS



från tjejmiddagen, kärlek till er!




Kommentarer:
#1: ISABELLE

Tack, alltså jag tänkte hela tiden att jag skulle ta med dig på en bild men det blev fan inte så :(

men du vet ju att jag gillar dig ändå!! ;D



men hallå jag saknar dig. vi måste hitta på något snart?!

2012-01-23 @ 22:11:20
#2: E

nebla <333333333333

2012-01-27 @ 10:08:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: