Linnea Lucia Engström

2012-01-06
22:57:38

Cha Cha!! (Gästbloggarn)
Jag kanske borde presentera mig själv först.
Jag heter Sandra och jag är typ 15 år gammal, byxmyndiiiig lixom!! Jag typ älzzzkar min BFF Linnea, kärlek 4 ever!!! <33333

Men seriöst dock, jag har kapat Linneas dator moahahahah och nu är vi hemma hos mig (sandra) och äter chips och  pratar om allt som hänt sen vi senast sågs vilket var mycket länge sen.
Kul att höra allt nytt som hänt och även gamla minnen från när vi spelade i samma lag vilket oxå var mycket länge sen hahaha.

Jaaa... jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.. Linnea ska sova här som på den gamla goda tiden och det är kul!

... Men åhh jag suger på att blogga, hur kan folk leva på att göra det här hela dagarna?!

Peace out // Sandra

P.S Jag är fett sur på alla ni på Gotland som fick Linnea att flytta till ön, nu får jag aldrig träffa henne ju! :(
Funtar på att gömma henne i min källare så hon missar sitt flyg imorrn, hehe. (fast jag har ingen källare så ni behöver inte bli alltför oroliga)

D.S



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: