Linnea Lucia Engström

2012-01-24
21:44:11

dead man walking
Hej, jag har varit i skolan som vanligt idag. Vilken skräll. Jag var ute och gick med mamma förut också. Det var en katt som vägrade flytta på sig när en bil kom åkande så mamma springer efter den och typ fräser. Haha herregud. Jag gick också förbi ishallen en snabbis för skulle tacka Magnus för mitt typ tionde sudretställ jag fick i present, och då blev jag kvar där ett tag. Han berättade att han hade tänkt säga till dom i receptionen på båten i söndags att jag fyllde år, så att dom skulle ropa ut det till alla och typ gratta mig. Dead man walkning om han hade gjort det säger jag bara. Han var helt seriös också?! Aja, tur att han glömde det.

Imorgon har jag utvecklingssamtal och sen blir jag kvar i Klinte för har bandyträning!

PUSS


första bilden jag tog med den här datorn, jag och sötMalin!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: