Linnea Lucia Engström

2012-01-21
13:13:44

fääst
Trodde inte man kunde sakna en dator så mycket som jag gör nu! Lämnade kvar den på Gotland så sitter här med min lilla skitdator med typ virus och blir galen. Internet kommer och går lite sådär. Men det är väl ganska bra eftersom jag får gäster om en timme så jag behöver bli klar känner jag! Först kommer släkten och firar mig och sen senare ikväll kommer mina tjejor, Paulina Emma Diana Sara Karin och Sandra! Kommer bli super, längtar! Jag och pappa var och storhandlade igår så har väl mat till typ 20 pers. Nej, men nästan så. Fyller ju inte år förrens imorgon men valde att fira idag istället. Jobbigt bara att jag är sjuk så ingen kommer vilja gå nära mig..

Imorgon ska Sara med mig på hockey, Sudret spelar nära där jag bor så det är perfekt att jag åker dit och sen åker jag båten hem med dom imorgon kväll. Kul att sitta på båten på sin födelsedag haha! Men har sällskap av många så det blir bra! Förresten så var min syrra på dejt igår, fan vad avundsjuk jag var, jag vill också på dejt! Så jävla kul om nån random kommer fram och frågar. Okej, nu måste jag verkligen göra i ordning mig!

PUSS


<3 !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: