Linnea Lucia Engström

2012-01-07
18:10:57

hemma igen
Nu är jag äntligen hemma igen! Skönt! Kom hem från stan för nån timme sen men var först iväg till ishallen direkt, och sen in till Chanti så först nu känner jag att jag verkligen kommit hem. Det är några som försöker få med mig och åka skridskor ikväll också, men får se om jag orkar känner jag. Måste packa upp också, alla nya tröjor jag köpt..

Juste, igår hade jag en liten gästbloggning av Sandra också som ni kanske märkte, haha söt hon är. Var vid henne sista kvällen och hem tidigt idag för att hinna till flyget. Hade en jättebra sista kväll igår kan jag säga iaf! Hennes katt är dock skitläskig, men vi hade kul! Vill inte tänka på att skolan börjar på måndag menmen livet suger ibland.

PUSS


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: