Linnea Lucia Engström

2012-01-08
17:57:21

sista lovdagen
Hej. Alva skulle kommit hit ikväll egentligen men det blev inte så :( tråkigt! Så nu ska jag istället in till Chanti och hjälpa honom med matten, haha. Mattesnillet ba, eller inte! Sen ska vi nog se en skräckfilm! Jag ska försöka komma i säng i tid idag eftersom skolan börjar imorgon. Men om jag känner mig själv bra så kommer jag ändå inte kunna somna om jag lägget mig tidigare, så OTH kommer nog stå på på min TV hela natten! Jag har åkt skridskor idag med mamma förresten, mina skridskor blev omslipade, skitvassa, så kändes som att jag typ skar sönder isen. Inte kul.

PUSS


söt lillebror haha, fått en klubba på näsan

Kommentar:
#1: ALVA

ja det var tråkigt.. hoppas det går bra med matten då! haha, hälsa chanti! ;)vi ses pusss <3

2012-01-08 @ 18:51:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: