Linnea Lucia Engström

2012-01-31
18:00:46

Svart, vitt och allt därimellan
Hej. Igår var jag med Alva, det blev äntligen av. Känns som att jag har känt bruden hela mitt liv typ! Men vi hann bara ses nån timme för jag hade bandy sen.

Idag har jag varit i skolan, och vi har börjat med naturvetenskap igen - det suger. Hatar, hatar vår lärare. Nu har jag suttit och översatt texter från engelska till svenska till mamma, blir helt snurrig i huvudet av det. Ska ner och äta nu också.

PUSS


Vill tro på de orden. Ska försöka att ta tag i mitt liv, börja om på nytt och glömma det gamla. Slutet men ändå början. Önskar bara att det vore lättare.

Hjärtat sitter utanpå, slår inte som det brukar slå

Kommentar:
#1: ALVA

Du SKA tro på de orden! Det kommer ordna sig. Puss :)

2012-01-31 @ 20:35:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: