Linnea Lucia Engström

2012-01-04
02:38:57

sverige vann på straffar
Blev så jävla pigg nu för jag såg nyss hockey, Sverige-Finland i semifinal och Sverige vann på straffar. Så dom är i final nu alltså! Jag låg och spände mig hela slutet av matchen och speciellt under förlängningen och straffarna så känns som att jag har typ magsår nu! Vet inte hur det känns att ha det, men kan tänka mig att det känns såhär! Haha, nödvändig information.

Men grejen är att lagkaptenen är Johan Larsson från Gotland, och han har halvt sett mig växa upp för jag "bodde" typ i ishallen när han fortfarande spelade på Gotland. Så då är det kul att se när han spelar för Sverige nu! Dom har haft matcher under lovet och varje mitt i natten eftersom det är i Kanada, så jag har vänt på dygnet lite känner jag. Hade tänkt att sova nu eftersom jag ska till stan imorgon med Sara och Karin, men nu bad Hannes mig att göra honom sällskap under nästa hockeymatch som börjar om typ 10 min, så ska vara snäll för en gångs skull och göra det ett tag iaf. Kommer ångra mig imorgon men vad gör det då!

PUSS


<----- fortfarande sudretspelare!

(blev värsta inlägget om Johan nu haha)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: