Linnea Lucia Engström

2012-01-12
20:16:21

torsdag
Hejj. Jag har haft en ganska bra dag idag faktiskt. Ibland gillar jag min klass, så jävla sjuka! Dock så var den här dagen också ovärd! I och för sig så gjorde vi redovisningar på psykologin men det var ingen big deal. Sen på spanskan så tyckte min lärare att det var onödigt att sätta på en film för att vi inte skulle hinna se klart den, för att han skulle på nån intervju, så vi slutade istället! Vi fick vänta på bussen i typ en timme dårå, men jag Ina och Agnes klarade oss ganska bra om man säger så.

Ikväll har jag tränat pump, styrketräning alltså, som vanligt. Det känns lite i benen efter! Förresten, förut när vi åt middag kom det en snubbe och började prata med Fredrik, och så kollar han på mig och säger "ah men där sitter ju frugan också!" haha jag höll på att sätta i halsen kan jag säga. Hur kunde han tro att jag var mamma, skiljer ju inte alls typ 30 år mellan oss. Tack för den. Haha nödvändig information..

PUSS


haha söt pappa jag har!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: