Linnea Lucia Engström

2012-01-19
22:24:51

stockholm imorgon!
Hej! Jag var och tränade pump förut och så skulle vi tydligen till ishallen efteråt och hämta gabbe så kom jag där i shorts och uggs. Haha fick några blickar kan jag säga. Nu ska jag packa för det är så att jag ska till stockholm imorgon! undwerbart!

Igår på bandyn tog dom lagbild på mig och gav mig matchställ och allting, tänk att man kanske lämnar basketen helt bakom sig och går över till bandy istället. Men det känns ganska bra, dom är helt underbara i laget iaf! Känner mig inte alls som värsta nybörjaren. Nog om det nu.

PUSS



haha lillebror i mitt matchställ!


Kommentar:
#1: ISABELLE

vadå spelar du i klinte? :) fattar nada

2012-01-20 @ 10:13:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: