Linnea Lucia Engström

2012-01-26
18:40:18

we´ll be the last ones standing up strong
Hej, ska ner och äta så skriver bara lite snabbt! Har varit och tränat som vanligt. Blev lite stressigt innan för stötte på min lilla granne när jag kom hem så stog ute och pratade med honom lite mer än en halvtimme, så det var full fart sen kan jag säga eftersom pumpen börjar så tidigt. Ingen höjdare att träna heller, har ont i både knät och foten så det känns som att min kropp typ håller på att gå sönder?! Men nåt roligare nu, har lite olika planer inför imorgon så tror det kommer bli en bra dag! Ser fram emot det, helg också liksom! Men som sagt, ska äta nu och såg att Amme hade gjort apelsinvatten haha mums, så

PUSS


jag har en fin kåmpis!

Kommentar:
#1: ISABELLE

jag lyssnar alltid! :)

2012-01-28 @ 15:56:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: