Linnea Lucia Engström

2012-07-24
19:22:52

Do you know what's worth fighting for?
Halloj. Jag börjar bli duktig på att blogga igen! Igår sprang vi lite mer än 1 mil på träningen, det brände lite i benen om man säger så. Som tur var sprang jag med Agnes hela vägen, det blir lättare då. Det gick faktiskt bra, nöjd med min tid också. Jag trodde att jag skulle vara helt död i kroppen idag men det har inte varit så farligt. Bara skönt att känna att man lever!
 
Jag börjar verkligen sakna mina fina sthlmkompisar och släktingar nu. Jag ska försöka ta mig upp någon helg nu och träffa alla. Vare sig jag måste simma hela vägen eller inte. Jag lovar er att jag hälsar på er snart! Kanske får med mig min Hannes också.
 
PUSS
 
poooose

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: