Linnea Lucia Engström

2012-07-04
22:46:27

För jag har slagits sen dag 1
Oj vad har hänt med mitt bloggande? Jag har nog inte haft igång min dator på över en vecka, och det fungerar fortfarande inte från mobilen så det är något knas. Men nu fick jag tid. Idag har det hänt mycket, först möttes jag av SOFIE när jag kom till jobbet, hon är hemma från London nu där hon har varit i 1 år, och herregud vad jag har saknat den underbara människan. Hon får mig alltid att må bra. Jag börja typ böla när jag såg henne... Så jäkla underbart att hon är tillbaka. Sen fick jag besök av Pontus, som fick tiden att gå lite fortare sådär på morgonkvisten när allt fortfarande håller på att komma igång.
 
När jag kom hem från jobbet målade jag staket och sen drog jag och mamma ut och övningskörde. Så nu när jag väl satte mig ner kände jag hur trött jag är. Ska snart börja dra mig mot sängen så att jag för en gångs skull kanske är lite pigg på jobbet, så att Niklas och Jonna slipper övertrötta mig en dag iaf. Har vant mig med att inte behöva sova själv, men i natt blir det så.
 
PUSS
 
maammsii
 

Kommentar:
#1: Desirée

Fina du och fina Mona!

2012-07-05 @ 01:06:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: