Linnea Lucia Engström

2012-06-03
22:40:31

Någonstans mellan himlen och helvetet
Har varit med min Hannes hela helgen. Idag har vi inte gjort mycket nytta alls och det var nog en sån dag jag precis behövde. Skulle egentligen till stan men mamma ville inte in så vi blev kvar hemma. Jag och Fanny kom fram till att det är så galet ovärda dagar kvar i skolan nu, men jag är ju som tur är ledig torsdag och fredag för jag ska till Sthlm, så får ta mig till skolan imorgon och tisdag iaf.

Min kompis lillasyster fick åka till sjukhus. Fick en klump i magen när jag fick reda på det, man ska fan va glad för det man har för det kan försvinna vilken sekund som helst. Oj vad jag djup jag blev nu... Men iaf, som tur var hade hon änglavakt och kommer överleva.

PUSS


tänker på er Julia och Jossa!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: