Linnea Lucia Engström

2012-06-04
21:37:00

he said, "Son, have you seen the world?"
Jag var i skolan i ungefär en timme idag och hade betygsamtal, sen tog vi bussen hem. Värd dag! När jag kom hem drog jag och Yvonne ut och övningskörde nån timme. Sen har jag tränat. När jag kom hem tvingade jag Gabbe och Amme att köra fys med mig, Amme klarade nästan dubbelt så många sit ups som Gabbe. Och han ska va hockeyspelare?! Jag tror minsann att min kära lillebror borde börja träna lite. Han blev skitsur på Amme också haha. "VAFAN AMME!!!"

Men iaf, pratade med min far nyss och han hade blivit av med sin iphone häromdagen så han var lagom glad... Finns idioter alltså. Vem går in och tar en telefon ur nåns ficka när den personen sitter och äter lunch på en restaurang? Pappas kollegor började undra när snubben satte sig jättenära pappa helt själv utan att beställa nån mat, och sen helt plötsligt gick därifrån fort som fan. När pappa sen efter nån sekund märkte det hade tjuven redan kutat iväg som en galning. Jag blev fan sur nu. Livstid på den idioten.

PUSS


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: