Linnea Lucia Engström

2012-06-20
22:55:10

Who do you see when you look into the mirror?
Jag har typ fortfarande inte fattat att jag har sommarlov. Har haft fullt upp hela tiden, och det är väl trevligt det med. Hannes har sovit här ett antal nätter, och det är inte kul någonstans att gå upp till jobbet när han får ligga kvar och sova... Men det är smällar man får ta! Det är värt det om man säger så. Idag har jag jobbat 8.30 till 17.30 och sen var det full fart hem och byta om och slänga i sig mat och sedan dra vidare med Dess till träning i Klinte. Vi spelade fotboll med laget, och några andra som joinade oss. Hem igen, och ut och springa 2 varv i spåret. Så har min dag sett ut. Jag kommer somna gott om man säger så.

PUSS


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: