Linnea Lucia Engström

2012-06-27
21:47:35

Who's gonna save you?
Har inte bloggat på några dagar, har inte kunnat logga in från mobilen så har inte orkat helt enkelt. Snodde hannes ipad nu hehe. Det jag har gjort är att jobba, träna, och vara med hannes. Så livet flyter väl på, dagarna går fort så snart börjar försäsongen med innebandyn och sen också skolan. Vet inte vad jag ska skriva, kan berätta att jag har en trevlig arbetskamrat, Niclas, som får dagarna att gå lite snabbare. Bättre än förra året om man säger så. Jag har haft suuuupeebra dagar med hannes nu, är lycklig som bara den. 
 
PUSS 
 

Kommentar:
#1: alva hanssooooon

Fin du är! har du nytt nummer? :o skicka sms till mig i så fall, hittar inte min mobil för tillfället. ;) 0704597262 <3

2012-06-28 @ 17:51:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: