Linnea Lucia Engström

2012-03-25
21:27:50

dm-final!!!
Har hänt ganska mycket i helgen. Ishallsdansen igår, hade skitkul med Annie! Folk som kom fram som var så jävla konstiga. Gick och skratta hela tiden kändes de som. Vissa som kom fram som visste vem jag var men jag inte hade en aning om vilka dom var, lite halvpinsamt. En gubbe som följde efter oss också som vägrade ge sig tills nån av oss dansade med honom, men vi vägrade också kan jag säga. Vi fick i alla fall ganska mycket svar på våra frågor. Drog hem vid 12 ungefär och träffade Hannes, satt och prata i 2 timmar typ. Hade en skitbra kväll alltså!

Idag har jag haft match, vi spelade DM-semifinal och vi vann! Stog 0-0 ända in till tolfte minuten i 3dje, så det var ganska jämnt. Men vi vann till slut iaf, så det betyder DM-final nästa helg! Tagga, tagga! Kom på nu att jag har 3 böcker jag ska läsa ut typ snart (1 är 800 sidor på engelska) och har inte börjat på nån så borde verkligen göra de! Nu på en gång kanske? Fast kommer somna, kom inte i säng förrän 4 igår... Men ska bita ihop.

PUSS


glada tjejer idag!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: