Linnea Lucia Engström

2012-03-23
23:23:54

från min pärla
Snodde texten från Dessiis blogg, hon är en underbar person och så otroligt knäpp! Sötast som skriver en sån här text om mig också.

Tänkte tillägna detta inlägg till Linnea eller som hon kallas..Pysslingen. Anledningen till att hon tillägnas detta inlägg är för att hon är så otroligt knäpp, konstig, jobbig, irriterande...men mest av allt...bara bäst och underbarast!! En otroligt snäll och omtänksam människa. Jag tackar Roger tusen gånger om för att han övertalade henne att fortsätta med innebandyn för annars hade vi förmodligen aldrig blivit så bra kompisar som vi nu är. Tycker om dig kompis! <3



du är helt enkelt bäst, lyser upp min värld! känner redan att du finns där för mig till 101%.

Kommentarer:
#1: ISABELLE

Alltså jag fick gåshud när jag läste det här!! haha :O

2012-03-24 @ 09:18:00
#2: Desirée

Där har du lite fel..kommer alltid finnas där för dig till en biljard två hundra miljoner tre hundra tusen procent! (inte bara fjuttiga 101 procent)<3

2012-04-27 @ 23:55:36
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: