Linnea Lucia Engström

2012-03-09
20:21:38

hjäälp tack
Tänkte bara skriva lite snabbt innan min barnvaktspolare kommer. Ni som har känt mig länge vet att jag alltid har haft svårt att bestämma hårfärg. Ända sedan sexan har jag bytt mellan blond, mellanblond, mörkt och typ väldigt mörkt. När jag har ljust säger alla "aahhh du är så fin i ljust linnea, du passar verkligen i det!" sen när jag nån vecka senare kommer i mörkt "ahhhh linnea du passar sjukt bra i mörkt, det framhäver dina drag!". Osv. Det är ju lite oklart haha. Jag har tänkt färga ljusare nu till sommaren, jag började på lovet men då blev de typ mörkare ist så det faila ju lite. Men ska ta tag i det snart igen tror jag. Eller ska jag bara låta det vara mörkt som de är nu? Behöver hjälp, vad tycker ni?



eller



PUSS PÅ ER

Kommentarer:
#1: ISABELLE

Tycker verkligen du ska ha den mörka som du har nu, men om du vill kan du ju färga mörk-mellan blond och låta det blekas av solen i sommar! :)

2012-03-09 @ 22:53:50
#2: Sofie the Hemse-bo

Du ska ha MÖRKT!!!!!!! :D Men som sagt du kan ju ha lite ljusare men jag tycker verkligen du ska ha kvar det mörka iallafall!

2012-03-12 @ 23:59:08
#3: Embla

Du ska ha mörkt neblis, skit fint på daaaj

2012-03-20 @ 13:24:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: