Linnea Lucia Engström

2012-03-15
18:36:59

Kiss me till you're drunk And I'll show you
Kom precis hem, har varit ute nån timme. Skulle tränat med mamma egentligen men orkade inte... Nu måste jag packa massa saker för imorn efter skolan ska jag gå direkt till Jennifer, och sen ska vi på lagmiddag. Har match i klinte dagen efter också, tidigt, så jag sover kvar där med Dessii hos Linda. Därför måste jag ha med mig alla bandysaker och allt till skolan, eller kanske kan muta fredrik så han kan ta lite i bilen, men allt måste iaf vara klart ikväll. Plus jävla skoldator och allting. Tänkte därför förbereda allt nu så jag inte kommer på imorn på morgonen 5 minuter innan jag ska gå till bussen att jag glömt packa... Typiskt mig. Hade förresten världens bästa onsdag igår, min lilla Dessii var hos mig. Mysmys.

PUSS


haha läskig tjej

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: