Linnea Lucia Engström

2012-03-10
19:52:43

hemma bra men borta bäst!
Det gick bra att vara barnvakt igår, amme somnade redan innan mamma gått hemifrån och gabbe var inget problem. Så det var lättförtjänta pengar! Fick bara lite dårar på chanti som låg och kollade på hannah montana, när dom små hade somnat också?! Till slut lyckades jag iaf övertala honom att vi skulle se en film ist, tur de.

Idag var första gången jag kom hemifrån på flera dagar, mitt lag hade match i klinte så åkte dit med mamma och amme och tittade. Hade typ feber och satt intryckt i ett hörn så det kändes som en vääldigt lång match, kanske för att vi förlorade ganska stort också... nämner inga siffror hehe! Jag måste verkligen sett hemsk ut för Fanny som inte heller spelade idag kände inte igen mig, hon frågade om jag kom från andra laget. Haha det känns ju bra. Men hon sa att hon bara såg mitt hår så får hoppas de var därför hon inte såg att det var jag! Är riktigt trött på att vara hemma nu, men har fortfarande ingen ork så får helt enkelt lyssna på min kropp. Blir anfådd av att gå upp för trappen... Men ni andra, ha en bra kväll!

PUSS


eftersom amme sov var det bara dom här två jag fick ta itu med!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: