Linnea Lucia Engström

2012-03-13
16:43:53

pinsamt värre
Är helt slut just nu, kom hem så sent igår efter träningen. Det var helt kaos, har inget bättre för mig så kan berätta vad som hände. Jag skyndade mig att göra mig klar för jag ville hem så fort som möjligt, men när jag var klar hade ingen av de andra brudarna jag åker med till hemse ens kommit in i omklädningsrummet. Så hade kunnat ta det lugnt egentligen. När dom efter 100 år hade duschat klart, skulle tränaren prata med Stina också. När vi slut var på väg ut märker Stina att hon tappat bort sina bilnycklar... Så jag sprang med henne lite överallt, och när vi sprungit fram och tillbaka till bilen 3 gånger och letat igenom klubbstugan kommer hon på att hon har lagt dom i sina byxor i väskan. Hon är för söt. Då skulle vi bara in i hallen igen och vi hade miljoner nycklar men ingen passade! Då såg vi vår tränare en bit bort så började skrika på honom

"Roogeer"
han vänder sig om men fortsätter gå.
"Roogeeeer" skriker Stina igen
"Det är inte Rooger" skriker han tillbaka.
Jo det är det visst, sa jag så hon skriker igen "ROGER!"
"NEJ DE ÄR INTE ROGER!"
Joohoo (jag trodde verkligen de var de, han lät så ironisk) "ROOGEER VI HAR DINA NYCKLAR!!!"
"DET ÄR INTE ROOGEEER!!!!!!"
Är det inte han? nej han går ju fan inte som en gammal gubbe.... "Är det inte Roger?"
"NEEEEJ!!"
sen öppnas dörren och vår tränare, Roger, kommer ut.. "Oj, det var inte Roger....."

Haha fan vad dumma vi kände oss. Såg verkligen ut som han... Men som sagt, allt de här gjorde att jag kom hem ännu senare än vanligt så funderar på att sova en stund nu så man piggar på sig lite! fast kommer säkert fastna framför GG ist.

PUSS


söt som socker min vän!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: