Linnea Lucia Engström

2012-03-19
21:07:06

No one ever said it would be this hard
Inte hunnit blogga på några dagar så kan sammanfatta lite vad som har hänt.
Fredag: hem till jennifer efter skolan. Sen mötte vi upp Linda och gick till lagmiddagen som var hos Louise. Det var mysigt! Jag och Dessii sov kvar hos Linda sen.
Lördag: upp tidigt till match. Vi kommer dit och får veta att motståndarna lämnat VO (idioter) så vi kör istället internmatch. Hem och sen direkt på den sista hockeymatchen för säsongen. Vinst blev de! Stannade kvar i cafeterian efter matchen och firade med a-laget för dom gick upp i 2an. 15 familjepizzor hade dom beställt. Han med längst hår och skägg i laget fick en gräddtårta upptryckt i ansiktet. Haha fyfan. Sen träffade jag Dessii som sov hos mig.
Söndag: Var med Dessii, vid 2 drog vi till stan där vi hade match. Sista seriematchen. Självklart skadade jag mig så kunde inte alls gå, men idag var det mycket bättre! Foten är lite svullen bara.
Idag: Har haft en skitdag hela dagen, av flera anledningar. Skulle egentligen hem till en av tränarna med laget och se Endre-matchen istället för vår träning, men jag sket i det. På grund av flera saker igen. Nu har jag varit uppe i ishallen och hjälpt mamma att fixa fika till a-laget som jobbar inför ishallsdansen som är på lördag. Är så glad att jag har mamma, typ den enda som förstår mig helt.

PUSS


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: