Linnea Lucia Engström

2012-03-24
15:17:34

ishallsdansen 2012
Hej, bloggar lite foort. Jag har varit i ishallen en snabbis och skrev ut 54 papper till ikväll, blir en jävla bunt jag och Annie ska gå och bära på! Jag fick med mig chanti och gabbe som sällskap, och när vi kom dit fick dom hur mycket pizza dom ville så de är bara att tacka mig grabbar ;) Nu har vi haft krig typ, 3 killar som hoppar på en, skitkul! Och städat rummet har jag också gjort! Jag har fan hunnit med mycket idag! Ska väl upp till ishallen igen om nån timme, kommer nog bli en rolig kväll. Kanske ska träffa en viss person när jag kommer hem också, kan inte bli bättre!

PUSS


känner mig lite sne idag!

Kommentar:
#1: Anonym

Åååh vem ska du träffa?!?!

2012-03-24 @ 17:58:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: