Linnea Lucia Engström

2012-03-03
22:41:17

everyday im shuffling
Har precis pratat med Sara i 1 timme och 36 minuter. Om ni undrar. Som hon sa, egentligen galet att vi fortfarande har kvar kontakten! Men iaf, idag har jag jobbat på Bagarns. Man springer runt fram och tillbaka hela dagen så blir fan trött i benen! Det var mycket folk idag också så var helt slut när jag kom hem. Men då var det full fart byta om och äta och sen dra upp på hockey.

Det är vinna eller försvinna som gäller så det var en viktig match! Jag och Hannes satt mitt i mammas lilla "skrikargrupp", hon, Lisa, Aime och några till blir helt galna så fort det är nära att bli mål, och då tror dom att det hjälper om dom skriker. Jag och H funderade på att hämta hörselskydd haha. Menmen. Det var kul, sudret vann. Så det blir match imorn igen. Och några av mina kära vänner har hockeymatch imorn halv 9, och har självklart lovat att jag ska se så det blir upp tidigt. Ingen sovmorgon för mig!

PUSS


5-2!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: