Linnea Lucia Engström

2012-03-31
17:21:09

Check my style, take a good look, i'm fresh bitch
Mamma kom precis i mössa, vantar, halsduk och vinterjackan och frågade om jag ville cykla med till affären. Bara att titta ut genom fönstret och tacka nej till de, de har fan blivit vinter igen! Jag tänker inte gå ut förrän de är sommar igen. Word.

Ganska bra kväll igår om man säger så, kan typ inte bli så mycket bättre! Kom i säng vid halv 5 nångång. Partyy. Nej, men snart kommer Dessi hit. Vi ska typ ha tjejkväll med mamsen och Amme också, plus Gabbe. Men han passar in! Vi har final imorn så blir sängen tidigt för oss ikväll. Önska oss lycka tilll!

PUSS


Kommentar:
#1: Emma

haha är det inte du och jag på den bilden linnea? från typ 5an eller nånting? eller minns jag fel hahah?

2012-04-11 @ 16:51:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: