Linnea Lucia Engström

2012-03-06
20:56:12

are you gonna drop the bomb or not?
Hej. Har läst lite historia och var så trött så jag somnade i boken! Bra jobbat Linnea. Men har läst det jag ska iaf! Jag sitter här och hostar, det river i hela halsen typ. Tränade igår så då blev de kanske inte direkt bättre heller? Men har match i helgen så ska bli frisk tills dess! Jag har kollat upp mig också och det var inte järnbrist. Så det är nåt annat. Men har fått nån vitaminkur så hoppas det hjälper. Förresten tror jag aldrig jag har spelat så mycket poker jag gjort dom här dagarna. Igår eftermiddag hade vi ingen lektion och inte idag på förmiddagen heller så vi hade inget bättre för oss! Älskar min klass haha.

PUSS


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: