Linnea Lucia Engström

2012-05-28
18:11:18

Forever and ever together, we sail into infinity
Trött x20 i morse när jag skulle gå upp. Blev lite lite sömn i helgen. Men dagen blev bra iaf, började med Hannes och sen fick jag ganska mycket gjort på min historiauppsats som jag skrev på på engelskan. Sen tog jag och Fanny en tidigare buss hem, jag orkade inte sitta och räkna ihop 2547 lerkulor eller vad det var. Inte taggad på det. Sen blev det en fika med min kära Fanny på Bagarns. Första mjukglassen i år = sommar!

Och för er som undrar så hade jag det bra på Fårö. Jag och Hannes fick bo uppe på ett loft och det var inte högt i tak kan jag säga. Slog i huvudet ett antal gånger. Men det var myysigt. Det var ett jättefint hus, helt nytt kändes det som. På lördagen kom allt annat folk också, vi var runt 20 stycken tror jag. Då blev det liv i luckan! Dock blev det inget dopp, får bli i Sigvalde istället. Men som sagt, hade det jättebra med familjen, Hannes och alla.

Ikväll ska jag ha spelarsamtal om nästa säsong. Och innan ska jag göra klart historian. Men innan, några bilder från i helgen:

fan värre trapp än jag har i mitt rum!

loftet!

lågt i tak som ni ser

cool lillebror



Fina Niki!

Pojkvän


Kommentar:
#1: ISABELLE

Alltså världens sötaste är ni!!!

2012-06-05 @ 18:09:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: