Linnea Lucia Engström

2012-05-16
23:23:09

från den andra sidan
Nu har flyttlasset gått. Nu är jag tillbaka i Stockholm igen.

Okej nu överdrev jag lite, men jag är i storstaden iaf. Hade nationella tidigare idag, och jag vet inte hur det gick riktigt men så skönt att det är över! Jag hann träffa min Hannes i ungefär 5 minuter innan jag åkte till flyget. Det är iaf något... Nu på kvällen har jag kört lite pärk (jag verkar vara inne i nån pärkperiod) med syster som är ganska lost när det gäller den "sporten". Jag började med att säga att hon inte skulle sparka för att bollen brukar flyga lite dit man inte vill att den ska flyga. Det första hon självklart gör är att sparka den rakt på grannens soptunna, nån meter ifrån deras bil. Woooo yes, nu kör vi! Efter det blev det en springtur för min del. Nu har hela familjen gått och lagt sig så jag känner mig väldigt välkommen här osv... Lonley Linnea.

PUSS


Från igår. SKJUT MIG, pang

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: