Linnea Lucia Engström

2012-05-08
19:37:57

I'm gonna live my life, No matter what, we party tonight
Är faktiskt på jättebraa humör just nu! Vi hade en lysande spanskalektion utan vår kära rektor, blev skype med henne i typ 5 minuter sen var vi fria! Vi (Agnes) gjorde det vi skulle, satt ute och jobbade till och med, och sen var det inge mer med det. Vi behövde inte vara i skolan och ha matte så jag och Fanny drog till stan! Kom alltså in några timmar tidigare än vi tänkt och det var tur det, annars skulle vi inte hunnit med allt kan jag säga. Det blev lite fynd till slut, bland annat en ny bikini för min del. Nöjd än så länge! Hade det iaf superbra med mitt lilla hallon i stan. Sen hade jag sån tur att vi stötte på Isabelle innan jag och Fanny skulle ta bussar åt olika håll hem, så jag fick sällskap. Kunde alltså inte bli så mycket bättre. Har haft en skitbra dag, poosss på er mina finisar F&I

PUSS


long ago bild på mig och F:et

Kommentar:
#1: ALVA

Svar: Haha det fatt man jo! :D Puss

2012-05-08 @ 21:57:15
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: