Linnea Lucia Engström

2012-05-22
20:45:23

It reminds me that it's not so bad, it's not so bad
Skriver samma sak som igår, har suttit med historian. Har svarat på 3 frågor av 7, jag kommer aldrig bli klar med den här skiten. Men vägrar skriva mer ikväll iaf, ska träffa Dess en stund nu. Jag behöver luft så vi ska nog gå en sväng sen får vi se vad som händer! Var i skolan förra onsdagen och ska dit igen nästa vecka, men imorgon slipper vi det så jag ska bara ligga hemma och sooova. Fast har lovat att bjuda Hannes på lunch så måste göra lite nytta. Ska skriva på historian också. Om jag orkar. Sen är det träning på kvällen. Naj nu ska jag ut,

PUSS på er


Amme förr i tiden! mums. Kanske ska bjuda Hannes på spagetti och köttfärssås imorn?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: