Linnea Lucia Engström

2012-05-06
20:49:21

jag är loose in the sky, jag är högt över molnen
Den här helgen gick hur fort som helst. I fredags var Hannes och Chanti här och vi såg hockey. Igår var det fint väder så det blev heldag ute, och sen vid 4 tiden åkte hela familjen till Vibble och firade några som fylllde år. Dock var hela släkten sjuk så vi var bara 11 stycken totalt... Men så kan det vara. Sen vid halv 10 skjutsade mamma mig till bussen, dom sov kvar i stan men jag åkte hem till Hannes. Den underbara personen mötte mig vid bussen, och sen sov han kvar. Skönt att inte behöva vara ensam!

Idag har mest varit en slappdag, Hannes var här till 2 och resten av min familj kom hem vid 4. Då somnade alla lite överallt lite random, och jag sov nästan ända till 7. När jag vaknade var Chanti och Hannes ute och lirade med Gabbe och Amme. Hannes åt här och nu har dom hållt på och springa runt ute. Kul liv. Nej nu ska jag snart börja röra mig mot sängen, sov bara 4 timmar i natt och har sovit dåligt hela veckan så behöver vila ut lite! Innebandyn börjar igen nu i veckan också, efter 2 veckors uppehåll.

PUSS


Pratar med min finis Sara!

Kommentarer:
#1: ALVA

Är du ledig snart så att vi kan göra något eller? :D

2012-05-06 @ 21:29:50
#2: ALVA

Haha vaaa?! Läser du inte min blogg? Skoja. Men vad bra att du bara har träning på onsdagar, hihi. Jag har halsfluss nu, men det är snart över! ;)

2012-05-07 @ 16:02:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: