Linnea Lucia Engström

2012-05-19
17:32:23

Man förlorar mer tid när man försöker vinna tid
Nu är det lite jobbigt läge för tiden räcker inte till. Jag har inte träffat ens i närheten hälften av alla jag velat träffa. Tiden bara springer iväg, jag ska hem redan imorgon. Känns som att jag precis kom hit. Fast jag har ju haft det skitbra dom här dagarna, så klagar inte så. Men blir sur på tiden bara. Och mitt i allt ska jag hinna med en historiauppsats, glöm de. Jag hoppas verkligen att jag och pappa hinner ta en motorcykel tur imorgon innan jag åker hem, då är det sommar på riktigt för min del! Jossa kommer snart hit, så ska göra mig klar nu. Skriver mer om grillningen igår nån annan dag när jag har tid, ha en bra kväll

PUSS


Joossss


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: