Linnea Lucia Engström

2012-05-24
00:13:38

They'll call me freedom, just like a wavin' flag
Jag skulle och träna i Klinte med laget egentligen, men det var bara 2 andra som skulle dit så jag och Dess åkte till Herta istället och tränade där. Mina ben är ganska döda just nu, kuta fram och tillbaka längs vattnet några gånger och sen blev det fys. Var hur kul som helst, tur att Desspess får sina snilleblixtar ibland. Så blev en bra kväll med min fina vän.

Och sen kan jag säga att jag inte ens öppnat historiadokumentet idag. Jag har haft mycket bättre saker för mig, så ingen tid för uppsatsskiten helt enkelt! Vilket inte är bra för kommer få en ny uppsats imorn. Så det suger. Men annars känns livet ganska bra nu. Fårö i övermorgon!!!!! Känns som det kommer bli suuuper, med Hannes, familjen och resten av folket. Vi blir runt 25 st. Imorn skiter jag i idrotten för det kommer bli så krångligt så jag tar en senare buss till stan som Ina hoppar på också. Sen får vi skjuts av snälla Johan till nåt ställe i stan där vi ska vara på historian med klassen. Hannes kommer och väcker mig imorn så dagen börjar bra då iaf! Så länge han inte använder vatten, som han verkar fundera på att göra... Aja, jag märker nog det imorn.

Godnatt och puss


min finfina Desspess!

Mee. Det var inte så kallt i vattnet som vi trodde!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: