Linnea Lucia Engström

2012-05-01
23:39:22

i will never make it by without you
Kom hem nån timme sen efter en springtur, mamma har förbjudit mig att springa i skogen när det är mörkt men jag smet ut iaf. Behövde verkligen springa av mig märkte jag! Valborg igår, hade lite gäster på middag och sen var jag med Hannes hela kvällen. Hade en skitbra kväll för er som undrar! Han sov kvar, och idag drog mamma ut oss + Gabbe och Amme på "utflykt". Åkte till strömman eller vad det hette, det var ganska skönt att bara komma ut. Jag och Hannes gick runt en sjö också där det skulle finnas nåt odjur, men vi såg inget. Fast ödlor fanns det, fyfan! Höll på att få hjärtattack när jag såg att det prasslade i gräset bredvid mig när vi fikade. Men förutom det var allting bra. Tur att jag har Hannes som lyser upp allting.

PUSS

Kommentarer:
#1: Anonym

VEM ÄR HANNES??!?!?!

2012-05-02 @ 18:21:14
#2: ISABELLE

neeeeeeej det ser jag inte?? eller varrååå, bor han på Gotland? Vafan linnea, BERÄTTTAA!!! :D

2012-05-02 @ 21:11:31
#3: ISABELLE

Ååååååååh nu ser jag!!! Finisar <3 <3 <3

2012-05-08 @ 21:28:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: