Linnea Lucia Engström

2012-05-13
23:22:55

du gamla du fria
Igår jobbade jag på ett bröllop med Ina, Linnea, Rebecka och Fanny. Jag hade ingen koll alls på vilka som skulle gifta sig, fick höra nån timme innan att det var några från Sthlm. Då kände jag mig hemma! (haha eller). Sen när jag och Ina står med välkomstdrinkarna kommer Danny där helt plöstligt, och folk från Lets Dance. Tjaaa. När mamma hämta mig sen kollade hon gästlistan, och då var det bara mediafolk sa hon. Jag som trodde att det var något litet gotlänskt bröllop, nu var det närmare 100 gäster. Men det gick bra. Och bandet som spelade spelade i Tofta förra sommaren, och jag pratade lite med några av dom då. Så det var kul! Vi klarade oss igenom kvällen, blev halv 4 till halv, kvart i 3. Men som sagt, det var kul.

Idag har jag varit med Hannes och Dessi. Nu på kvällen körde jag pärk ute på gatan, var en jävla massa folk ute vid oss. Jag och Dess körde själva sen, och min hand gjorde bara ondare och ondare. När vi gick in såg jag hur stor den var, fingrarna kändes dubbelt så tjocka som vanligt och knogarna syns inte. Ingen annan som fick det, bara jag. Kunde knappt röra handen i början men nu är det mycket bättre. Fortfarande svullen men det lägger sig nog till imorn får jag hoppas! Nu blev det långt, ska sluta skriva nu.

PUSS


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: