Linnea Lucia Engström

2012-05-02
21:05:38

it doesn't mean i'm lonely when i'm alone. Eller?
Sitter med historian och blir helt galen. Vill inte skriva den uppsatsen! Men är iaf klar med en av sju punkter... Woho... Idag var sista dagen på vårt lilla "lov", och det suger. Men behöver inte ta bussen förrän tio i tolv imorn så det är gaaanska nice. Sen är det nationella och efter det åker man hem igen. Klagar inte! Imorse sov jag nog lite längre än jag borde ha gjort, men som tur var ringde Yvonne och väckte mig till slut. Jag följde med henne och plockade kajpar (?) och då blev det övningskörning också. När jag kom hem igen på eftermiddagen la jag mig ute i solen, bara ett tag men brände mig iaf... Jag fick brännblåsor på kinden i måndags efter lite många timmar i solen, så jag hoppas av hela mitt hjärta att jag inte får det på mina ben nu också. Jag brukar inte vara känslig för solen egentligen, så undrar vad det är med mig... Nu skiter jag i historian fan, ska göra nåt roligare!

PUSS


It doesn't mean I'm lonely when I'm alone. Jo det stämmer tusen gånger om.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: