Linnea Lucia Engström

2012-11-23
23:09:29

Its gonna take a lot to drag me away from you

I Sthlm igen. Känns som att jag nyss var här. Men senaste gången var på höstlovet vecka 43 så det var ett tag sen! Även om jag bestämde och bokade biljett igår kväll klockan 11 så är jag glad att jag gjorde det. Pappsen blev glad också. Det var värt resan från tio i 3 när jag blev hämtad i skolan till tjugo i 9 då jag kom innanför dörren här hemma. Och imorn blir det dessutom lite shopping!! Så jag behöver vara ordentligt utvilad och det blir nog inga problem eftersom jag är helt slut just nu. Lite sömn hela veckan plus en lååång dag i skolan idag gör att ögonlocken dunsar ner hela tiden. Det var de de. Godnatt, typ. Kommer ju ändå aldrig sova nu hehe men ändå. Gonatt


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: