Linnea Lucia Engström

2012-10-01
21:40:18

Hej på er

Nu är det så att jag har fått lite utskällningar av vissa personer som kanske känner sig lite träffade nu ( ;)))) ) om att jag är aaasdålig på att blogga just nu. Får väl skylla på att jag har fullt upp... Det är faktiskt sant. Jag har till exempel varit på kryssning i helgen! Tjugo i 6 i fredags morse gick bussen till båten och runt 11, halv 12 var vi i Sthlm. Vi var 12 st som åkte så vi delade upp oss lite. Jag och min kära pojkvän blev shoppingpartners! Och innan vi åkte ner till Birka så hann vi med att träffa Sara och Diana också, men det var en snabbis. Men jag är glad för det lilla!

Sen gick vi på båten dårå, och var där till lördag eftermiddag. Det var treevligt, även fast Hannes inte direkt var frisk om man säger så. Han hostade upp sina lungor minst 13 gånger tror jag. När vi gick av båten hämtade pappa oss där så vi blev kvar en natt till medan svärföräldrarna åkte hem. Det var mysigt, även fast det bara blev en natt innan vi skulle på båten igen, fast nu den som tog oss hem. Så det var skönt att jag hade hemarbete idag så jag slapp pallra mig upp till skolan när vi kom hem 1. Nu ska jag ta hand om min sjukling.

PUSS


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: