Linnea Lucia Engström

2012-10-13
18:45:39

You could be the hero

Länge sen jag kände mig såhär förstörd. Hittar typ inget ljus just nu. Har varit uppe sen 4.20 i morse. Har åkt bil en timme. Har åkt båt i mer än tre timmar. Har suttit på en restaurang och väntat i nästan en timme . Har åkt minibuss i en timme. Sen helt plötsligt var det match. Och visst det började bra och vi spelade bra men det räckte inte, 4-5. Vi hade inte turen med oss idag. Men det som suger är att jag har gjort allt det här och sen funkade det inte. Min hosta och andning gjorde att jag inte orkade som jag brukar och mina skor som jag var tvungen att ha pga min tå, slet upp en gammal skada i foten. Jag spelade alltså bara en period. Jag tyckte att jag var värd mer än så men nejnej det ska alltid vara nåt fel på eller i min kropp. Visst det kanske inte låter så farligt men när man knappt har ätit på hela dagen och knappt sovit känns allt värre. Har verkligen ingen energi kvar. OCH dessutom, sista dagen idag jag träffar syster. Sorry för en depptext men jag kan inte ens låtsas vara glad just nu.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: