Linnea Lucia Engström

2012-09-25
14:55:01

In tha Klinte
Hej nu är det så att jag sitter, eller står faktiskt upp om ni undrar, själv i "klassrummet" med min lärare. Vi fick sluta nästan en timme tidigare så alla drog men jag har ingen buss som går hem förrän 10 över 3 så jag får snällt stå och vänta här.  Eller jag har gjort klart mitt arbete precis så jag tänkte att jag kunde blogga lite! Hela rummet är fyllt med macdatorer så det är bara att välja och vraka! Ikväll är det träning som vanligt, och jag måste samtidigt ta en massa kort på träningen till mitt arbete jag håller på med så jag vet inte hur det kommer gå ihop... Kan ju inte springa runt med en kamera i ena handen och klubban i den andra... Får nog be någon av tränarna att vara fotograf helt enkelt. Det var de de. 
 
PUSS
 
jag känner att bilden blev lite avig.. ouups. aja. från förra veckan när vi var i Vamlingbo och skulle plocka ner en utställning

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: