Linnea Lucia Engström

2013-07-05
22:20:37

Skitlack på skitsnack så sluta snacka skit tack

Sitter på båten just nu på väg mot Sthlm. Jag är så jäkla arg på det här havet emellan! Det är fan inte kul att ha halva sitt liv på Gotland och den andra halvan på andra sidan vattnet i Sthlm. Vissa tycker att jag borde vara glad för att jag kan välja var jag vill vara, och bara kan sticka när jag vill, men det är INTE kul att behöva välja mellan sina föräldrar. Hur jag än gör sårar jag nån, och jag har alltid bara halva mitt liv med mig. Jag måste lämna andra halvan bakom mig. Och tro mig, det är inte kul.
Jag önskar jag tillhörde en vanlig Svensson familj som bor på EN sida av vattnet. Såklart älskar jag min familj och vill inte byta bort det mot nånting annat, men det är sjukt jobbigt att alltid behöva vara ifrån halva familjen. Jag har aldrig alla samlade, eller ens i samma stadsdel eller socken. Så, som sagt. Jag hatar det här vattnet!! Ifall ni undrar. Ni får ha en trevlig fredagkväll, puss


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: