Linnea Lucia Engström

2013-06-12
13:06:26

Sommarlov

Igår var en riktigt lång dag. Åkte till skolan som vanligt, och där bjöd vår lärare oss på glass. Sen var det spex vilket inte var så kul, men studenterna hade kul iaf. Vissa var redan på lullen om man säger så. Nästa år är det vår tur. Sen åt vi lunch i caffis och sen var det bara att vänta på att studenterna skulle springa ut. Så kubbet åkte fram, och efter ett tag kom Jennifer som jag skulle se studenten med. Viktor och Eneas såg också med oss. Efter så var det att gratta några, och sen gick vi till hamnen och badade med Linda och Felix. Kallt som bara den. Robin kom också efter ett tag, och Julia och Hanna. När man är med alla dom blir jag ju sugen på att spela innebandy, men jag kan verkligen inte bestämma mig. Men dom lyckades kanske övertala mig.

Sen åkte jag med fredrik hem, och vi stannade i fardhem och lastade högtalare som fredrik ska ha på en av niornas vagnar. Riktigt tunga var dom och dom fick precis plats på släpet. När jag kom hem var det direkt ut och springa, sen hem och duscha och äta och sen vidare på klassfest i Petters sommarstuga. Var lite smådrygt att vara den enda som var nykter men blev bättre när Alex kom och gjorde mig sällskap! Efter några timmar körde jag hem, och Hannes kom till mig och de blev ganska sent innan vi somnade. Och nu är jag inne på den första dagen på mitt sista sommarlov. Herregud. Aja, som sagt, var en lång dag igår men så det ska va. Hejda


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: