Linnea Lucia Engström

2013-05-18
19:36:10

Dag 22 – En vän du aldrig vill förlora
 
 
 
Såklart jag inte vill förlora någon av mina vänner. Men den som jag nästan känt längst, och gått igenom allt med är såklart min fina Paulina.
 
Dag 1- En bild på mig själv 
Bild 2 - Någon du umgås väldigt mycket med
Bild 3 - En knaasig/knäpp bild 
Bild 4 - En gammal bild på dig själv
Bild 5 - En person som du saknar 
Bild 6 - En bild från en tid du saknar 
Bild 7 - En bild som egentligen aldrig skulle visas på bloggen 
Bild 8 - En bild från din fritid
Bild 9 - En person som är snygg 
Bild 10 - Någon du alltid har roligt med 
Bild 11 - En person du kan berätta allt för 
Bild 12 - En bild som gör dig glad 
Bild 13 - En bild du alltid skrattar åt 
Bild 14 - En bild som du inte vet varför du har 
Dag 15 – En plats du gillar att vara på 
Dag 16 – En gång i ditt liv när du var lycklig
Dag 17 – Något du älskar att göra 
Dag 18 – En person du litar på 
Dag 19 – Bild nr 16 i din telefon 
Dag 20 – Den person som känt dig längst 
Dag 21 – En person du vill vara med 
Dag 22 – En vän du aldrig vill förlora
 
 
 

Kommentar:
#1: Paulina

Du är bäst! Älskar dig

2013-06-02 @ 23:25:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: