Linnea Lucia Engström

2013-05-28
22:52:16

Natten är ung och jag ligger vaken

Jag är looose in the sky jag är högt över molnen. Haha random. Kom att tänka på den låten, för första meningen i rubriken passar bra på mig just nu. Jag är superduperpigg och Hannes ligger och sover. Kul. Men han ska upp 5 imorgon så det får väl gå för den här gången. Så det blir att säga farväl i några dagar, tills han är hemma igen. Det kommer inte bli kul, men jag har en del annat att tänka på som konsert imorgon och matte nationella på torsdag så jag borde överleva. Så länge jag har nåt att göra. Och på fredag vet man aldrig vad som händer. Jag hoppas på bra väder iaf, så jag blir brun igen! Jag och fanny satt ute nån timme idag när det var sol, och jag tror jag fick lite färg. Aaaaaasnice. Mer sånt i veckan tack. Haha vem sa jag det till? Väderguden maybe. Har hört att det är en trevligt prick. Nej men seriöst jag är nog övertrött eller nåt. Så nu ska jag väcka Hannes HÄHÄ!
Nerrå, så kul ska jag inte ha det. Godnatt


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: