Linnea Lucia Engström

2013-05-18
01:37:31

You lost the love I loved the most

Jag trodde att det här skulle bli en riktig skitdag. Eller rättare sagt, jag var säker på det. Men jag är riktigt glad att jag hade fel. Det var så varmt att jag kunde ha shorts i skolan för första gången, och då känner man verkligen att sommaren är på väg!
Efter skolan åkte jag med familjen till stranden, och det behövde jag verkligen. Komma bort från allt, och vara med dom som står mig närmast och förstår mig. Familjen kan vara en riktig höjdare ibland, dom finns alltid där! Sviker mig aldrig. Och det är just det stödet jag behöver.
Iaf, jag trodde verkligen inte det men det var ganska varmt i vattnet! Hade det varit tidigare på dagen hade nog även jag badat! Dom små hade sjögräs/ler krig så amme hade grön sörja i hela örat haha.
När vi kom hem så blev det en springtur, inte lika lång som igår men iaf 3 varv i spåret! Och sen det bästa, jag fick träffa min kära granne. Eller just nu är han väl inte min granne, men egentligen så är han det. Oklart haha. Iaf, han fick mig på superbra humör under några timmar, vilket var länge sen jag hade. Tur att nån kan muntra upp mig! Alltså, en suveräään dag här på Gotland. Länge sen jag skrev såhär långt haha men behövde skriva av mig.

PUSS


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: