Linnea Lucia Engström

2014-07-31
11:01:13

All of me loves all of you
Det är inte lätt att sova när man har en snarkande person bredvid sig asså.. Haha. Så då är de bara att kolla mobilen lite och vänta på att personen i fråga tänker vakna. 

Idag är jag ledig! Tro det eller ej! Två dagar på raken dessutom! Vad hände där liksom? Lyckades få rätt mycket ledigt till kubbvm, Fyfan vad kul vi ska ha! Husvagn + alkohol + mina underbara vänner, då kan inget gå fel! Längtar som faan! Kommer gå åt mycket alkohol den här veckan (4 av 7 dagar) så tur att man har bunkrat upp haha. 

Idag är dagen fullplanerad igen, Emil blev lite småsur på mig igår för att jag alltid är så jäkla fullbokad haha. Ikväll blir första natten i husvagnen i rone också, kommer bli super! Danne ska ha fest hemma vid sig så vi kanske tittar in där en sväng också. Nej nu låter snarkningarna inte lika mycket längre, så snart dags att gå upp. Love <3 



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: